Her på siden ser du vores kommende aktiviteter.
Se hvilke, beskrivelse, dato, tid og sted.

Buetræning på 3D-dyrene og faste skiver

Dato: 04/04-2023 hver tirsdag ind til nærmere tilgår
Tid: Kl. 18.00
Sted: Jægerlunden

Så er 3D-dyrene stillet op på banen ved Jægerlunden, (Rettrup Kærvej 28 -7800 Skive.)

Der er opstillet 15 3D dyr i skoven oven for klubhuset samt 4 faste skiver ved klubhuset, så der er masser af træningsmuligheder.

Pris for træning er stadig 20,- kr. for hver gang.

Vi starter tirsdag d. 4/4 kl. 18.00. Det ret tidlige tidspunkt skyldes, at solen jo indtil videre allerede går ned ved 20-tiden.

Vi skyder hver tirsdag på dette tidspunkt indtil videre, og sker der ændringer, vil I blive underrettet på Facebook og på mail.

Man kan træne uden for de angivne tidspunkter, hvis man ligesom sidste år enten smider 20,- kr. i sparebøssen på containeren, eller sender 20,- kr. vha. Mobile Pay på nummer: 90077 med følgeteksten ”Bue”.

God fornøjelse/Træk og slip.

Steen

Riffel indskydning på 100m og 300m

Dato: tirsdag og torsdag i april og maj måned til 11. maj
Tid: Kl. 17.00 – 20.00
Sted: Dalgas Centret Skivevej 256A 8831 Løgstrup

Følgende tilbud har foreningen fået tilsendt omkring mulighed for riffel skydning.

Indskydning på 100 m og 300 m

Åbent hver tirsdag og torsdag i april og maj måned til 11. maj

Fra kl. 17.00 – kl. 20.00.

Mandag d. 15 maj åbent fra kl. 17.00- 20.00

Fra d. 16 maj til d. 5. september åben hver tirsdag.

Juli måned ferielukket.

Pris 70 kr.

Ved ekstra ordinært rykind har vi mulighed for at holde

åbent til kl. 22.00

Åbent efter behov i efterår og vintersæson.

Kontakt Hanne Clausen 6126 6277 eller hal.clausen@mail.dk

ved evt. tilmelding og spørgsmål.

Status på tildelte Bukkejagter

Dato: 25/04-2023

Følgende jagtdage er booket d.d. ønske om deltagelse på ledige datoer stilles til Ralph Strunck på sms 3060 0011. Hjemmesidens kalender vil løbende blive opdateret med yderlige bookinger.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Rågeregulering på kommunens arealer.

Dato: 01/05-2023
Tid: Kl. 19.00
Sted: Krabbesholm, Strandvejen 3, Skive

Jagtforeningen har igen i år indgået aftale om reguleringen med Skive Kommune, samt modtaget tilladelsen fra NST samt de påbudte signalveste til brug under reguleringen af rågeunger på kommunens arealer for 2023.

Aftalen om selve reguleringen gennemføres som tidligere år, hvor der var truffet aftale om regulering på alle Kommunes arealer, herunder primært Krabbesholm skov, Skive anlæg og Bjarkes- Balders vej for vores forening.

Ønske om deltagelse i reguleringen sendes på mail til (Jan B. Rasmussen på mail/sms) Tidspunkt for udlevering af tilladelse samt Skive kommunes regelsæt for regulering samt udlevering af den af kommunen pålagt anvendt signalvest bliver den 01. maj kl.1900 på P-pladsen, Strandvejen 3, Skive‎. (A Hereford Beefstouw)

Medlemmer der ikke tidligere har deltaget i Reguleringen skal kontakte (Jan B. Rasmussen på mail/sms) for modtagelse af instruktion m.m. forud for tilladelse kan udleveres.

Titel på arrangement

Dato: xx/xx-2023