Rågeregulering

02-11-2012 17:10

Rågeregulering på kommunens arealer

Rågeregulering 2017

Jagtforeningen har modtaget aftalen med Skive kommune samt tilladelsen fra NST om reguleringen af rågeunger i 2017.

Aftalen om selve reguleringen gennemføres som tidligere år, hvor der var truffet aftale om regulering af Krabbesholm skov, Skive anlæg (ågade), Bjarkesvej-Baldersvej Skive, 7800 Skive.

Foreningen vil i samarbejde med de 2 andre jagtforeninger udpege enkeltpersoner til Skive anlæg og Bjarkesvej-Baldersvej. / fremgår af deltagerlisten på den personlige tilladelse.

Mandag den 01. maj 2017, kl. 1900 vil en repræsentant (Jørgen Strunck) fra jagtforeningen være ved parkeringsområdet ved Rosenhøj for at give orientering og instruktion.

Alle der deltager i reguleringen bedes deltage, dog skal alle nye jægere der ikke tidligere har deltaget i reguleringen, deltage i orienteringen inden I starter: Her vil foreningen ligeledes koordinere og tildele de områder med begrænset deltagelse. Såfremt det ikke er muligt at møde op på dagen kontaktes formanden for nærmere aftale.

Antal af afskudte rågeunger skal rapporteres ugentlig søndag med opgivelse af antal og lokalitet på mail til jbr@fibermail.dk /SMS 4019 6246

Denne rapportering er meget vigtig, da tilladelsen for regulering er betinget af muligheden for en løbende tilbagemelding til såvel politiet, Skive Kommune og Naturstyrelsen.

Knæk og Bræk