Roadshow og Familiedag - Holstebro Strandjagtforening

27. feb. 2020

En oplevelse for livet! Kæmpe event for flugtskytter, jægere og deres familier. Hoppeborg, skydetelt, pølsevogn m.m.. Kæmpe præmier på indgangsbilletten der kun koster 50,- for alle over 12 år. Stort spisetelt med god mad fra grillen. Alle udstillere står i lækre telte, så vejret spiller ingen rolle for ikke at komme forbi. En gratis skydning til andeduer for alle jagttegnsaspiranter, nyjægere, samt juniorskytter op til 16 år.
Prøv lækre buer eller fede våben, eller tag dit eget med, der er masser af forskellige baner hvor du kan afprøve det.
Det ypperste grej til buejagt fra www.baldurs-archery.dk - Lækre Browning m.m. fra www.merciaoutdoor.dk - Lækkert skæftearbejde m.m. frawww.gameandgun.com - Beretta fra www.normark.dk - Perazzi frawww.thegunroom.dk - Promatic kastemaskiner frawww.danskmobilskydning.dk - ATA ARMS m.m. www.jafi.dk - Våben og udstyr fra www.vestjyskjagt.dk - Lækkert jagttøj m.m. frawww.specialbutikken.dk - Håndlavede knive fra www.hvidesandeknive.dk - MAX HUNT www.facebook.com/maxhunt.eu - osv.
Følg med på www.strandjagt for nyeste info omkring arrangementet! Eller på vores Facebookside.